Gebouw
Afdeling Toneel

Samenloop voor Hoop 2017

Algemeen

Het evenement "Samenloop voor Hoop Deventer 2017" staat er weer aan te komen. Ook zal de muziekvereniging Actief weer een muzikale kant aan het evenement geven. Het evenement start op zaterdag 24 juni 2017 om 14:00 uur (opening 13:45 uur) en zal duren tot zondag 25 juni 2017 14:00 uur.

Samenloop voor Hoop is een loop evenement georganisseerd vanuit het KWF om geld in tezamelen voor het onderzoek en de strijd tegen de ziekte kanker.

Muziekvereniging Actief doet mee?

Ook de muziekvereniging doet mee aan deze editie. Zij zullen naast dat er op zondag ochtend omstreekts 10:00 uur muziek gemaakt gaat worden, staan zij ook op het terein met een eigen stand voor verkoop.

Wat er precies verkocht gaat worden is nog niet bekent, al kunnen we melden dat het te maken heeft met allerlei soorten spullen waar men energie van krijgt, om zo ook de lopers en bezoekers te ondersteunen, want niet alleen de lopers hebben het zwaar maar ook de bezoekers kunnen het nog zwaar krijgen als zij ook de volledige 24 uur aanwezig zullen zijn.

Loopt de muziekvereniging ook?

Het antwoord is ja, wij zullen tijdens deze editie ook meelopen. Niet als muziekvereniging maar als ondersteuning voor één van onze leden.

Ons lid, Roel Hemmer, gaat dit jaar een poging doen om de volledige 24 uurs loop uit te lopen. Daar zal de vereniging haar steentje in bijdragen, want zij zullen er alles aan doen dat Roel de 24 uur kan uitlopen en daardoor zijn strijt niet hoeft te staken onderweg.

Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de facebook pagina en website van het evenement:

Facebook, Website.

Dsvactief.nl

De website dsvactief.nl is sinds 2011 onderdeel van M. Keijzer producties.

Direct Contact